måndag 16 september 2013

För att balansera upp gårdagen...

Igår hade man en extremt full dag; storhandlade, bakade vaniljbullar, tvättade som vanligt, tog hand om disk, lagade mat, fixade bort de gamla blommorna på balkongen och planterade om murgrönor och planterade ljung i balkonglådorna... Tror inte jag har glömt nåt... Men allt det där tog fasen hela dan. 

Ikväll är jag hur som helst gräsänka, älsklingen är med jobbarkompisar så jag är så lat att jag iddes inte ens värma på mat utan gjorde en grötskål och tog knäcke till det hehe Ibland är man bara sååå trött... Så jag skulle tro det blir datahäng, sen blir det teslurpande och filmgluttande med pälsklingarna och kaaaanske man lyxar till med lite ljus... Första rejäla höstdan är här. Ska nog ta och kika lite efter fina höstkappor, skulle vilja ha en ny och så lite kjolar och kanske nån topp till det. Det vore najs!



Måste innan jag avslutar dagens inlägg, bara gnälla lite hur vidrigt det är med all brottslighet, i torsdags rånades ett café precis över gatan och igårkväll sköts det några tvärgator bort, lägg då till rån i guldsmedsbutik i våras och skjutningarna förra sommaren... :Z

Nu blir det hopp i badet hur som helst! BLUBB!


Indian spice-te i muggen man fick av zyzteri för hundra år sen och 
Gizmo i bakgrunden... en finfin kväll... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar