söndag 3 november 2013

Aldrig mer!

Ibland har jag råkats ramla på en tv-serie som heter The bachelor. Igår sändes det sista avsnittet på säsong 16, säsongen spelades in 2011. 

Men grejen var att det var heeelt galet irriterande hur det slutade, killen som är ungkarl ska ju välja utifrån 25 unga tjejer som jag förstått det. I varje avsnitt ska någon tjej bort, lite som Brasse och "vilket ska bort"-leken. Till slut finns det bara 2 tjejer kvar. I det här fallet var ena tjejen en helgalen sajko-tjej. Man hade ju aldrig kunnat ana att han skulle välja henne... men jooo. Såååå jag lovade mig själv att aldrig, aldrig mer se den här SKRÄP-serien! Och det tänker jag ta mig tusan hålla!!! Så här såg de ut... 



Behöver jag säga att det inte höll länge mellan dem...? Helt galet, tror det bara var ett pr-trick: han ägde visst nån vingård och hon var modell. Svårt att räkna ut va?

Nåja, ´nuff said. Idag har jag varit en duktig fru och bakat lite bröd. Nog för att vi har frysen full med olika bröd men älsklingen min, han tycker ju så mycket om hålkakorna som jag bakar så det är klart jag vispade ihop en sats med såna. Mellan middagslagning, tvättning och annat hemmapyssel. Det är det minsta jag kan göra eftersom han håller ställningarna om veckorna när jag är borta om dagarna och kommer hem sent. 


Vi tog för övrigt och dammade av mina gamla DVD-boxar av serien "Supernatural" här om veckan så nu är vi inne på säsong 2. Himla kärt återseende- eftersom man inte sett serien på hundra år så kommer man inte heller ihåg vad avsnittena handlade om. Kul!



NU är det iaf hög tid att avrunda och strax hoppa i lopplådan. Gonatt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar