torsdag 13 november 2014

The good life

Just nu är livet väldans bra! :D C-uppsatsen är godkänd, jag går sista kursen på den här utbildningen, har ett fast heltidsjobb som väntar direkt när jag tar examen OCH, nu närmast, så är jag heeeelt ledig fram till måndag! Så nu kan jag vara social, igen! Idag har jag en jobbarkompis som kommer över och i nästa vecka ska jag träffa en annan kompis som jag lärt känna via älsklingen då det är hans jobbarkompis L och hennes underbara lilla tös E som kommer hit. 

Börjar se fram emot julen också, det blir femte julen jag får fira med min själsfrände och livs kärlek. Får snart börja baka till det, tjoho! Tack och lov lyser snön fortfarande med sin frånvaro- det lilla som kom på en dag för någon vecka sedan (ok då, det kom en hel del då!) smälte undan samma dag. Det kan få vara vitt kring jul men inte innan dess, tack!

Måste bara säga att jag verkligen älskar vår nya servis "Arv" från Ikea!


Avslutningsvis, kika på klippet nedan och bli varm i själen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar