onsdag 31 december 2014

Gott Slut och Gott Nytt År!!!!!

Så var vi här, på årets sista dag. Det har varit ett extremt händelserikt år som avslutas helt fantastiskt med världens bästa jul och tillsammans med världens finaste familj! Vi är lite snörvliga just nu vilket gör att vi inte kan följa vår nyårstradition, att fira det med våra goa fadderbarn med de raraste och finaste föräldrarna. 

Summering av det gamla 2014: Gamla vänner har gått bort och nya har tillkommit, skolan närmar sig slutet och fast jobb har jag fått och vi är inne på det femte året tillsammans jag och älsklingen... Nu ser vi fram emot ett spännande och innehållsrikt 2015 och jag LOVAR att vi kommer att åka upp till världens underbaraste mamma, det var på tok för länge sedan vi sågs! Jag hoppas även på att få möjlighet att läsa mer, böcker som man VILL läsa och inte måste, jag vill fortsätta sticka och rentav prova på virkning, kanske lära mig måla akvarell... Jag hoppas också att våra nära och kära, vilket inkluderar våra 3 pälsklingar, får fortsätta att behålla hälsan och må bra. 

Så, avslutningsvis vill jag passa på att önska alla snälla och dumma, okända som gamla vänner; 
Ett Gott Slut och 
Ett Gott Nytt År 2015!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar