lördag 14 augusti 2010

Gamla vanor=nya vanor


Igårkväll var man minsann helnykter när vi var en sväng på stan. Snoffsade till mig o vart jättefin. Dock satt inte kläderna riiiiktigt lika bra som för säg, ett halvår sen. ;)

Vaknade strax innan 7 i morse. Det märks att kroppen börjar ställa in sig på normalt liv igen med rutiner, en av dem är ju att gå upp tidigt. Min skola kommer börja mellan 8,10 o typ vid 9ish så min plan är att stiga upp samtidigt som älsklingen, peta i mig nåt ätbart o sen bege mig till gymet som öppnar redan 6,30 om dagarna. På det sättet så blir ju träningen avklarad det första man gör o man vaknar till liv på ett härligt sätt. Såå nu när man vaknade så tidigt idag så tänkte jag faktiskt glida över till gymet, för första ggn på flera månader, o första ggn här i Norrköping. Har spanat in SATS schemat o de ska ha core 11,15 så jag tänkte vara där o glo lite i dörren då, se lite hurdant passet är nu. Älskar coreklasserna men jag vill se lite hur det ser ut nu. Core är astungt, speciellt om man har mage vilket jag har.

Nu e jag hungrig så jag ska peta i mig nåt lätt så man kan äta frukost med älsklingen sen när han vaknar.

Ps: guuuuuud vad fint vi har gjort det i sovrummet! Tavelramarna med affischerna o sen de svarta järnsmidessljusstakarna med svarta ljus i=WOW! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar