torsdag 12 augusti 2010

JAAAAA!!!!!


Kom hem för nån timme sen från 2 dagar hos svärisarna ute på landet. Där har man hunnit sova ut, njutit av både underbart varmt väder men vi lyckades även pricka in tokregn med blixt & duneråska, grillat och umgåtts med älsklingens goa föräldrar men även älsklingens faster Åsa med hennes man Leffe. Underbara människor o goare får man söka efter! :D Sen har vi vart runt i närområdet; käkat o promenixat i Vadstena och bilat runt i en mja kanske man kan kalla det nationalpark; Omberg som med svinlande höjd sluttade brant ner mot Vätterns blågrå vatten! Himla fint! Sen vart det som vanligt massa gos med kissemissarna, svärmor har 4 fina pälshögar.

Vi avslutade vår lilla minisemester med att hoppa av i Linköping och stiga på en buss ut till Tornby köpcentrum där vi promenixade runt o köpte våra 3 svarta ramar till Victoria Francesaffischerna som vi ska ha i sovrummet.

Sen man kommit hem så har man hunnit börja med att sätta in en av affischerna i ram, det är inte riktigt klart, älsklingen får hjälpa mig med pillergörat, sen har vi fixat upp 2 affischer i såna där lister i data-/gästummet tillika biblioteket där även Sigge Freudtavlan som betyder så mycket för älsklingen, nu även hänger.

Så till ruriken. JAG KOM IN PÅ MIN KURS DÄR JAG VARIT PÅ RESERV!!!! :D Såå nu har jag dragit ihop till en heltidsstudie så man får CSNlån. Så undertecknad ska plugga desktopp, samhällskunskap, matte, etik & moral, psykologi samt rättskunskap. Himla spännande!!! Ska börja kika runt lite på extrajobb också tänkte jag...

Just nu sitter jag dock o mumsar på Ben & Jerrys underbara "Fairy Nuts" och dricker pepsi max, sen när älsklingen hoppat upp ur badet blir det hemmalagad pytt i panna o en bra film. Vi gled in tidigare på Hemmakväll o hyrde som vanligt 3 filmer i 1 v för 120:-.

Mja, det var väl allt för denna gång va? ;)

1 kommentar:

  1. Vet du om att du är den finaste, finaste av alla? Nu vet du <3

    SvaraRadera