söndag 8 augusti 2010

Rekognisering


Vi steg upp i tid och skuttade mot ICA o pantade lite burkar o flaskor. Fick 23 kr, yey! Sen gled vi över Komvux så jag kan hitta dit i morgon när jag ska på inskrivning, hade inte riktigt kläm på vart skolan låg men nu vet jag. Iom att älsklingen har semester kanske han rent av hakar på till skolan i morgon, vi får se.

På hemvägen gled vi in på ICA o handlade lite; grönsaker o jox till mat, bl.a. pumpafrön tror jag det var, himla mumsigt att knastra på! Så nu ska sötisen laga till resterna från tacos till en grönsaksköttfärssås. Han har gått ner 5 kg så här första dietveckan o jag nästan 4 kg. :D YEY FÖR OSS! Han firar även 1 vecka utan cigg o jag firar min namnsdag!

Vi hyrde även några filmer förra söndan, 3 filmer som man fick ha i 7 dgr- himla smidigt! Hemmakväll Norrköping e riktigt bra trots att jag inte riktigt gillat kedjan som sådan, har ju haft med kedjan att göra å yrkets vägnar. Så till filmerna: "Snabba cash" som får 1+ av mig- fattar ärligt talat inte hypen. Dåliga skådesspelarinsatser speciellt av Joel Kinnaman, snacka om att bli besviken! Sen hyrde vi "Toothfairy"- som får en 3:a- varken mer eller mindre, det är en feelgoodfilm för hela familjen o så slutligen "Men that stares at goats", den har vi inte hunnit se klart på än, blir nog att kika på den till maten.

På tisdag så ska vi dra till svärföräldrarna på landet på lite minisemester, det snackades om att vi ska hjälpa dem att måla lite en dag o sen andra dan ska vi på historisk exkursion, kul för jag gillar historia! :D På tillbakavägen ska vi eventuellt glida in på IKEA i Linköping för att handla lite ramar till bilderna som jag skrev om i förra inlägget.

1 kommentar: