fredag 31 december 2010

Året som var....


Ja, så var ännu ett år till ända. :)

Ska försöka summera mitt livs bästa år... 2010 var året då


  • jag träffade mitt livs kärlek och själskamrat som jag alltid sökt och framför allt, längtat efter!
  • jag sa bye, bye till Stockholm efter 10 år som fjållträskare
  • jag förlovade mig för tredje och sista gången efter 20 dagar tillsammans med min älskling
  • jag sa upp mig från jobbet
  • jag hyrde ut min bostadsrätt
  • jag flyttade med mina underbara pälsbollar till Norrköping
  • jag blev sambo
  • jag placerade rumpan i skolbänken efter 14 år
  • jag insåg att jag blir kvar i Norrköping o bestämde att jag säljer lägenheten i början av år 2011
  • jag upptäckte att vänner är inte alltid ens vänner
  • jag lärde känna nya fina, vackra o sköna vänner
  • jag hittade rätt i religionsdjungeln
  • jag opererade mig på ett intimt ställe
  • jag piercade mig (ajjjjj, men ack så ballt!)
  • jag fick hopp för både livet o för framtiden
  • jag insåg vad jag vill bli när jag blir "stor" (socionom)
  • jag blev mobbad av min mattelärarinna
  • jag trots en elak mattelärarinna fixade 5 MVG i andra tunga ämnen- psykologi, rättskunskap, samhällskunskap, etik & livsfrågor samt desktop! *STOLT*
  • jag fick kärleksfulla och varma svärföräldrar som älskar en o välkomnade mig in i deras familj
  • jag blev huslig och håller numer rent, tvättar o städar!
  • jag insåg att jag e en baddare på att baka bröd
  • jag började spela Sims igen
  • jag jobbade åt Posten
  • jag åkte till Sweden rock festival för första gången efter att ha velat det i några år
  • jag började blogga
Idag blir det att snickra ihop en hemmalagad pizza. Sen blir det ostbricka med vindruvor o vin, chips o dipp (ja, älsklingen står för dippande, jag äter inte sånt juh) o så börjar strax nästa år i kärlekens tecken för oss! :D Ska bli spännande att se vad år 2011 har i sitt sköte...


Gott slut och gott nytt år till oss alla!


4 kommentarer:

  1. Gott nytt år!!! Kul att se att du trivs så bra där nere och att du känner att du träffat rätt!! Är glad för din skull! Många kramar från Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny! En lite fråga, vilken Jenny är du, känner några stycken... :)

    SvaraRadera
  3. Jenny från butiken i Barkis som du brukade besöka flitigt! ;)

    SvaraRadera
  4. Ahhhh då e jag med igen! ;) Din kommentar värmer gumsan o ingen kunde vara gladare än jag själv! :D Hur trivs ni i nya huset förresten?:) Kramisar i massor tebax!

    SvaraRadera