torsdag 30 december 2010

Long time, no write



Har inte haft lust att blogga senaste tiden. Har jobbat o så har det vart jul.

Idag var jag o klippte mig för första ggn på ja snart 1 år, älsklingen hade köpt presentkort åt mig i julklapp som jag nu löste in. Fick klippa en 10-15 cm för det var såå slitet men men, man får skylla sig själv.

Julen kom o gick, hade det jättetrevligt ute hos svärisarna. Fick lite julklappar så snäll måste jag ha vart! ;)

Var förresten o träffade en kurator igår angående hur min mattelärarinna betett sig o hur vi ska gå vidare med det hela.

Jobbat har man alltså oxå gjort, allt mellan 3-8 timmar per dag så några kronor blir det där, dock får man inte pengarna innan slutet av januari så man får överleva tills dess. Jag kan säga att man fått respekt för postenanställda efter att man jobbat där själv! Vilket slit asså!!! Ont i både fötter o rygg, varje dag o man har fått gå upp kl 5 varje morron för att gå 20 min till jobbet.

Bakade även ett nytt bröd härom dan, rågbräck. Som vanligt la jag i mer sirap o mer smör o bröden e extremt mättande. Receptet återfinns här: http://www.hemmetsjournal.se/Mat/recept/?RecipeID=1967

Nu blir det iaf filmtajm här. Todelooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar