fredag 3 december 2010

Välkommen du underbara helg!


Underbara, underbara helg! Som jag längtat efter den! :D

Terminen lider mot sitt slut vilket märks i att lektioner ställs in o man ska lämna in uppsatser till höger o vänster... Man ska ha betygssamtal o sista prov innan terminsslut. Tack o lov så går det bra för mig i skolan. Känns som man fått valuta för pengarna, asså CSN-lånet. :) Har 3 st MVGs bekräftade.. ;) Matten, ptja där blir det väl antingen G eller VG men å andra sidan så e inte matte min bästa vän.

Vi hyrde 3 st filmer idag, hoppas de e bra, Shrek 4 o några andra som jag inte minns nu. I en av filmerna så var tjejen från Kick- Ass med. Ska bli kul o se henne igen.

O appropå bästa vän, Bullan o jag svettades som svin idag på SATS!! Hon var såå duktig o sprang, jag e inte där än med mitt mitt vänstra knä som knixar o har sig. Men kul hade vi, iaf jag! ;)

O för o knyta an till svin, lyssna på klassikern nedan...

Strax blir det middag här. Älsklingen ska laga köttfärsbiffar med chili och fetaost o till dessa underverk till biffar serveras det fuskstuvade makaroner. SLURP!

Dax att återvända till winespritzern!

Ps: e glad oxå för att jag pratade säkert en 30-40 minuter med min storasyster i telefon idag! :D


1 kommentar:

  1. jaaaa vi är bäst! sheettans va svettig ja va, svettades i två timmar efter ;)

    SvaraRadera