lördag 12 mars 2011

Fram o tebax o tebax igen


Jag åker fram o tebax till o från sthlm känns det som. Igår var jag en snabbis till lägenheten, tvättade fönstrena o elementen, dammsög, skurade o pysslade. I 3 timmar var jag där o sen stressade jag hem. I morron åker jag tebax, då ska jag möta opp fd hyresgästen som ska komma o hämta sina grejer som hon hade lämnat av nån mysko anledning i källarn. Vet inte vad jag ska göra om hon inte dyker opp som avtalat... E såå besviken på henne... SÅ jag förväntar mig att det blir strul i sista stund. Har sagt att hon får komma mellan 10,30-11 i morron o hämta sina grejs. Klockan 11 drar vi, exet o hans nya tjeja o jag mot Norrköping med alla mina pinaler. Det som blir kvar e sådant som jag kan ta med i en påse vilket jag gör när jag ska o skriva på försäljningskontrakt förhoppningsvis i slutet av nästa vecka. :D Hoppas på en spännande och aktiv budgivning från o med måndagkväll! ;) Har juh redan fått första budet men det tog jag inte. Mäklaren trodde jag skulle kunna få mer för lägenheten o det tror jag med... Sååå.. nu håller vi tummar o tår. Älsklingen blir iaf hemma i peking med kissarna. Sen bjussar jag på krubb åt Håkan & Amy som tack för hjälpen, jag e den som får bära allt, det förväntar jag mig INTE att de ska! Det är mitt skit då e det jag som ska bära allt!

Har sovit skitdåligt inatt, längtar mest bara efter vår minisemester till Tallinn nu o att allt ska va klart med lägenheten i sthlm o renoveringsskiten här hemma... E sååå trött nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar