måndag 18 april 2011

Gomorron!


Ibland vaknar man helt lycklig innan klockan ringer! Såna morgnar är UNDERBARA gudagåvor! :D Gizmo väckte mig kanske en kvart innan mobilerna skulle väcka oss... Man har sovit gott o älsklingen likaså... Han låg och fnissade i sömnen, hoppas han drömde nåt fint. :) Sen när man drar upp rullgardinerna i sovrummet ser man vilket underbart väder det är ute! SOLEN SKINER REDAN! :D Solen påverkar mig sååå bra, värmer upp allt och får en att känna sig så där härligt gosemysig inuti... Längtar redan tills älsklingen kommer hem. Idag har han på sig några av de nya kläderna vi köpte i helgen. Han e sååå snygg i dem! ;D Ok, jag erkänner, tycker att han e snygg i typ det mesta faktiskt! för att inte säga svarta finbyxor o svart skjorta... *drewls*

Det har vart en bra helg, produktiv o fin. Produktiv på det sättet att jag har jobbat massa, till 22 på lördagkväll o nu ska jag strax fortsätta. Bara mata lite fiskkräk först i Happy aquarium, ett fånigt facebookspel. Under tiden lyssnar man på reggae på spotify. Vi måste besluta oss för ifall vi ska fortsätta med spotify eller inte för från o med 1/5 så är det inte gratis längre. Nej, nu ska man luras/tvingas till att köpa abonnemang.

Måste förresten maila ekonomiföretaget som har hand om betalningar till det norska linsföretaget o skriva att jag inte ska betala för linser jag inte fått! *memomote åt mig själv!!!!*

Så idag blir det tvättstuga o skriva, skriva på skolgrejer. :) Börjar skåda slutet även där. Jag har jobbat på SATANS bra måste jag säga i 3 månader. Kul att bevisa Komvuxkontoristen fel, hon som menade att 8 ämnen, 650 poäng var lite i mastigaste laget, hon som ville jag skulle höra av mig i april fr o berätta hur det gick. *fnys* Hittills har jag fixat inte MVGS i allt denna gång men jag tror jag ligger på mestadels MVG o några VG, i bland annat medicin hoppas jag att det landar på VG, får nog lyssna på älskling där o vara nöjd med det... Det är ett sjukt svårt ämne. Första provet var på 350 sidor nånging o handlade om fysiologi, patologi och anatomi. Där kunde man ha antingen G eller VG. Jag hade bara G+ o var sååå missnöjd men det var sjukt svårt det provet! Tur alla omdömena på inlämningsuppgifterna har vart "mycket bra". :) Så skriver man bra på provet nästa tisdag har jag nog chans på VG iaf. :D *håller tummarna*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar