lördag 21 maj 2011

Bio ikväll



Yes, yes! I loooooove bio!! :D Vi ska gå på bio o se Pirates of the caribbean 4- främmande farvatten som den heter på svenska! :D


I morse gjorde älsklingen nog de godaste sconesen hittills! :)

O jag läääängtar tills jag e klar med både psykologiuppsatsen som jag tragglar med och även samhällsseminariet. Då blir det officiellt sommarlov, i typ 1 dygn. Sen blir det jobb för mig- kommer snitta mellan 4-5 dgr/veckan som det ser ut. Mycket helger men det ger fina penningar så det e ok iaf. Ska bli skojs att få jobba med äldre utvecklingsstörda, då får man juh omsätta i praktiken det som man lärt sig under 2 terminer. Kul att jag fick jobb bara så där, trots jag inte har vare sig omvårdnadsutbildning eller erfarenhet. Men man har juh levt lite, e juh ändå 34 år gammal nu såå... ;)



Nej, nu e det dax o sätta fart, klämma nån timme med psykologiskrivande så man blir klar nån gång.



Tjenamoss!!!

Ps: Stjärnhuset, julkalendern från början av 1980-talet med Sif Ruud o Johannes Brost ska börja säljas på DVD i november- gissa vem som ska köpa det?! :D JIPPIIIII!!! Som jag saknat den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar