onsdag 25 maj 2011

Nu är skolan slut!

Idag är det sista skoldan. Har bara en enda sak kvar och det är ett seminarium om Brasilien som börjar om nån timme. Har läst så pass mycket att jag inte kommer behöva några anteckningar med mig. Ska bara plugga lite till på politiken så e jag rock n roll. E nyfis på vad jag får för betyg i samhälls o i psykologi, det e de enda ämnen jag inte fått besked om... Har 5 MVG o 1 VG i medicinsk grundkurs... Jag borde vara stolt men jag vill ha ännu bättre meeeen så e det iaf. Medicinska grundkursen var himla svår tycker jag... Hoppas på MVG i både samhälls o psykologin, får se hur det blir... spännande e det iaf!

Ikväll e man gräsänka oxå... Älsklingen ska bo(u)la med jobbet så jag ska mysa här hemma o fira mitt sommarlov som varar lite mindre än 1 dygn, för i morron ska jag juh börja jobba. :) Jag funtar på att köpa nån cider, lite jordgubbar, nytt nagellack o nån skön badbomb från lush. :)

Vi har oxå några nya planer på g, tänker väl outa dem om nåt tag... ;)

Vill bara säga en sak avslutningsvis, USCH för det skruttiga vädret! Vill ha sommar NU! Med lagomt värme, nakna ben o fågelkvitter, inte iskall nordanvind som sliter upp träden från backen o får fönster o dörrar att smälla! USCH!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar