torsdag 19 maj 2011

Doften...

...av regn utifrån så här tidigt på morgonen är underbart...! Det luktar såå gott! det har vart dåligt väder i några dagar nu och även om termometern visar kring +15 är det ändå kyligt tycker jag.

Kl är inte 7 o jag har vart vaken i en timma snart, älsklingen är sin vana trogen o vaknar kl 6 varje morron o då e det lika bra o packa sig upp, sitta ett tag vid nätet o sen börja dagens pluggning. Nu har jag kvar min psykologiuppsats som jag säkert tjatat om innan, har börjat grovskissa lite men läser fortfarande i väldans intressanta böcker.

Har vart fast på Memory lane i några dar nu o lyssnat på gamla eurodiscolåtar från 90-talet."På den gamla goda glada tiden!" ;) Låten här nedanför får representera den eran.

Längtar till i nästa vecka, då händer det mycket... Bland annat e skolan slut iom seminariet om Brasilien, under helgen ska jag vara klar med psykologiuppsatsen hoppas jag, deadline e den 26/5 men då börjar jag jobba så då MÅSTE uppsatsen vara klar, långt innan dess. E juh väldans pedantisk med mina inlämningsuppgifter, de måste vara bra innan man lämnar ifrån sig dem. Men så blir det bra betyg oxå. Fick besked igår om att jag får MVG i socialpsykiatrin. Underbart! Det är 4 MVGs av 4 möjliga so far, får se hur det går med de resterande ämnena... Ska bli himla spännande att se. :D Helt otroligt vad den här terminen gått fort alltså! Den bara susade förbi. Och snart har jag bott ETT ÅR i Norrköping! Ännu mer otroligt! :D

Vi har börjat ta kvällsprommisar mer regelbundet, älskling o jag, igår var vi o gick drygt 1 timme o det var skönt, man sover som en stock efteråt. :D

Nu är det dax o hoppa i snarkofagen o läsa vidare i psykologiboka. Spännande ämne det där...!





1 kommentar: