fredag 19 augusti 2011

Doooonut!



Nu e det augustifest igen i Norrköping, precis utanför vårt hem hehe ;) Så när älsklingen var sugen på donuts, skickade han ut mig- rakt framför vårt port så stod en munkförsäljare. 2 färska munkar senare e jag mätt, så mätt så man mår dåligt. Sen blir det middag hos älsklingens jobbkollega, vet inte vad det blir för nåt men nåt mumsigt hoppas jag det blir. :D


Sen har jag även påbörjat flyttstädningen av gammellägenheten, höll väl på i 2-3 timmar typ. När jag promenixade med min fullastade black beauty så snubblade man på Malin som jag gått i skolan med ht 2010. :) Vi kom fram till att vi måste ta den där fikan som vi snackat om i evigheter. Ska klämma in det efter renoveringen e klar- innan dess är det kartonger överallt...


Tjilevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar