tisdag 18 oktober 2011

Höst

Asså Shakiras kroppskontroll e juh helt sjuk! ;D Man blir grymt imponerad av henne!



I helgen fick jag nog av att ha ont i ryggen, vilket jag haft i några månader nu så jag lurpassade på Vårdcentralen vid 8 i går morse. Blev hänvisad till sjukgymnast i Hageby så jag tog spånkan ut dit o träffade en vad verkar duktig liten tjej som träck o hade sig o fick mig o göra små test. Om en vecka ska jag tebax till henne efter att ha gjort hemläxor 2 ggr/dag. Ska ta ett bad strax o sen göra dem.

Igår fick min gamla chef Hassan o hans fru Jenny sin andra dotter! GRATTIS! Grattis säger jag även till hans lillasyster Nivin som oxå fick en underbart fin liten bebbeflicka för typ 1 månad sen OCH grattis till gamla jobbpolaren Paul o hans Frida som fick sin tredje bebbepojke för nåt tag sen de med! Många bebisar nu! ;D Och min morbror ska snart få sin första bebis o en kusin till mig ska oxå bli pappa... så återpopulationen är inte hotad som det verkar! ;)

Idag har vi workshops på universitetet, o workshops kommer vara både i morron o på torsdag, spännande att få möta olika slags socialarbetare. :) Allt från Polisen till socionomer på kvinnoboenden och föräldraföreningen mot narkotika (FMN).

Norrköping börjar bli kallt oxå, märks att hösten är här på rikt, man måste ha lammskinnhandskarna på sig när man cyklar. Längtar redan till våren även om hösten är vacker på sitt sätt, men jag tycker verkligen inte om att frysa! Tur man har myskorvarna att mysa med i sängen när maken kilat till jobbet.

Pratade ett långt tag med polaren Jessica igår, vi har inte snackat på ett bra tag så jag tänkte näe nu djävlars, nu ringer jag- sagt o gjort! :D E sååå glad för hennes skull för hon har äntligen sagt upp sig från sitt skitjobb o fixat ett annat! Way to go girl!

Näe nu ska jag ta o avrunda för idag, slurpa klart på kaffet o vänta på älsklingsmaken ringer o så blir det badet. Sen övningarna o så blire skola. Dan är planerad mao. :) Tjilevipp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar