måndag 10 oktober 2011

Myggbiten- wtf?!




Japps, vaknade härom morronen av att jag blev myggbiten precis där nyckelbena går ihop! Så nu har man ett fint myggbett som pryder (o kliar) bröstkorgen kan man väl säga? Det e väl inte illa, att bli myggbiten i oktober medans det snöat på andra ställen i Svea rike?! hihi Snacka om att man blev förvånad.


I övrigt e det jättemycket i skolan, massor att läsa men det e intressant mycket av det även om vissa delar är vääääldans tunglästa. Fick lämna tebax skönlitterära böcker till biblan idag, jag har helt enkelt inte tid att läsa ut dem... På biblioteket kikade jag lite i böcker om Norrköpings historia, skulle vilja veta mer om gatan som vi bor på. I förra veckan gjordes juh ett spektakulärt fynd när man hittade en gravhäll från 1000-talet- mitt i stan! http://nt.se/nyheter/default.aspx?ArticleId=7151973 Vi var juh o gick på en utgrävning i höstas där man grävde ut ett kvarter som heter Spinnrocken, innan de skulle bygga vidare på platsen. http://www.kmmd.se/Spinnrocken-Norrkoping/ Himla spännande med historia! :D Hoppas jag hittar nåt mer mumsigt om vårt hus o platsen där huset finns. Känner såå himla mycket för den här byggnaden o vi trivs så himla bra i vår lägenhet! :D LOVE IT! Om nån vecka e det oxå tänkt att svärfar kommer o hjälper oss med kaklingen.


Ikväll efter middan så tog jag o testade att måla lite på mina warhammerdamer, har juh ett gäng demonettes som jag testade att dry brusha, vart så där i resultatväg men som sagt, jag kan inte förvänta mig att va lika bra som maken min, han har juh hållt på i säkert 20 år o måla=han e sååå duktig!!!


Nej, nu e det dax att ta ett hopp i plumset medans älsklingen pysslar med sin hobby o lyssnar på finsk radio- inte för att han förstår ett ord finska men de spelar finsk musik o pratar finska på östgötaradion. För mig blire sen att läsa skolböcker! Tjilevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar