söndag 2 oktober 2011

Söndagsnöjen




Igår var vi o hämtade mitt nya skrivbord i massivt ek- hade juh beställt det o fick ett sms i fredagskväll att det hade kommit till butiken nu. Det vägde asmycket men vi fick hem det helt intakt hehe o i morse satte jag ihop det och nu e det inoljat o klart. Ska bara låta oljan sjukna in så kan man sätta bordet där det ska vara. Lägger ut en bild på mitt fina skrivbord- e så nöjd med det!


Vi var ut en sväng igår efter att jag hade läst massa i boken "metodik för socialvetare", vi hade det skitskojs med Freddan, Sabina o deras lilla sötnos Lovis. Idag ska vi knata över till dem o fira Sabinas nya jobb. Dessförinnan ska jag tvätta klart allting, började redan vid 7 i morse. Fascinerande hur en del bara kan lämna sina grejer o glömma allt. De som hade tvättstugan igårkväll har inte ännu vart o plockat upp sitt junk, illa.



Ja, jag har nog inte såå mycket nytt att säga såå.. adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar