söndag 23 oktober 2011

Spinn it magistern, spinn it!



Jag har återigen fått spinn i murgrönorna! GOD DAMN IT! I förra veckan fick jag kasta bort en liten rosa ros som fulkomligt tagits över på nolltid av de små äcklena. Usch o fy. Blir o duscha murgrönorna i badkaret o sen duscha dem med såpa uppblandat i vatten o så får man hoppas på det bästa.


Just nu håller jag på o bakar rågsiktsbullar, få se hur de blir. :) Älsklingsmaken gjorde nyss vääärldens goaste köttfärsbiffar som avnjöts med både parmesan o fiberspaghetti. Såsen var gjord på passerade tomater, färska tomater, röd paprika, morötter, bondorlunda-vitlök o så vanlig lök förståss, o persilja. Sååå sjukt gott o riktigt nyttigt! Slurp! :D

Som vanligt håller jag även på med mitt sedvanliga söndagsnöje, tvättstugan...


Om 2 v ska jag ha min första tenta som blir en hemtenta, ska bli spännande att se vad det kommer att bli för frågor.


Vi började se på Kung Fu Panda nyss, maken hade inte sett den förr, den e riktigt skojs tycker jag. Jack Black gör rösten till huvudrollen, skojs. Såg igårkväll hur Charlie Sheen blev roastad. Gud vad de gick hårt åt honom OCH varann.


Aja, tjilevipp for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar