onsdag 16 november 2011

Snorunge jag

Jag e en snorunge idag, har vart det från o till nu en längre tid. Det kommer o går lixom. Igårkväll vart jag toktäppt i näsan, det bara sa tjong. Lock för örat o rinniga ögon. Kul. Jag VÄGRAR erkänna mig förkyld. Älsklingsmaken tror jag e allergisk, det e jag kanske men jag vägrar erkänna det med. 


Nu håller jag på i tvättstugan o ska ner strax igen o slänga i en maskin till, sen for jag på stan, handla lite jox o så blire att svettas en liten stund på gymet. Ska bara cykla, får se hur länge men jag siktar på 20 min iaf. 


I övrigt har jag haft en föreläsning idag, kunde ha blivit jätteintressant om inte föreläsaren vart ett riktigt blåbär o hon var tämligen nervös. Nåväl, lite fick man nog ut av det iaf. Har även fått hem en bok från lycknis o så fick jag avi om att en annan bok kommit, som jag köpt beggat. :) Så den ska man hämta nu tänkte jag oxå. 


Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska svida om till svettstassen så man kan bege sig ut. Ut i råa höstkylan här i Peking... Burr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar