torsdag 17 november 2011

Torsdag, igen


Herre jisses, vad tiden går! Helt plötsligt är det juh torsdag- igen! Jag fattar knappt vart tiden tar vägen, men visst hinner man göra en massa grejer men ändå. Tiden bara swoshar förbi. 


Idag blir det en lång hel dag, har föreläsningar & grupparbete så jag e inte hemma förrän efter  17 men maken är hemma innan mig så kattuslingarna får lite sällsis iaf. 


Fick hem lite böcker igår o även meddelande om att den tredje o sista boken skickas idag- tjohooo! Har den kanske i morron då? Då kan man plugga lite under helgen oxå, tentan närmar juh sig med stormsteg. Borde verkligen oxå ta tag i jackan, måste kika ut nån ny jacka asså, jag hivade juh min trotjänare som jag haft i flera år, min fina, fina kappa. Den var fin men inte så funktionell iom den var ofodrad. 


Dax o plugga på lite om Litauen, ska ha första engelskspråkiga föreläsningen idag om just Litauen. 


Ha en fin torsdag nu! Lyssna lite Rolling Stones, Jumping jack flash o bli på bra humör, ta en kopp kaffe o chilla, det gör jag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar