fredag 20 april 2012

Fredag den 13... nej vänta, 20!

Förra veckan var det fredagen den 13:e, en dag som för många innebär olycka och elände. Jag verkar ha råkat ut för en försening av denna effekt. Har tränat stenhårt 2 dgr i rad, tre dagar hittills den här veckan. Vågen visar trots det, upp några hekto, jag har ont i mitt vänstra knasknä och fick ett oväntat och inte alls kul resultat. MEN! Jag tänker inte låta mig nedslås av det! ;) Bara kavla upp ärmarna, får träna nåt annat än cykling, kanske crosstrainer ett tag i stället och provet går att åtgärda! Fan, det är ju fredag, betyder 2 underbara heldagar med min älskling juh! Simon och Garfunkel får mig på gott humör, och Fleetwood mac! :D Det e grejer det!

Bakade en morotskaka igår åt älsklingen som hade önskat sig nåt gott till fredagsfikat idag. Och när jag ändå höll på, så bakade jag havrebröd åt honom som överraskning. :) Idag har jag ett seminarium som väntar, handlar om familjerätt. Riktigt intressant faktiskt. Ska slänga mig på sängen strax och läsa lite, sen blir det gröt i magen innan jag drar till gym och handlar efter det.

Ha en fin helg allihopa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar