söndag 22 april 2012

Klart!




Igår tog jag tag i de sista 2 rummena; röck ner gardinerna, tvättade fönstrena, dammtorkade fönsterbrädorna och strök rena gardiner, skruvade upp nya gardinfästen i köket och hängde upp nya gardiner i både kök och datarum. Oljade in köksbordet och stolarna och skuttade till blomsteraffär och köpte 2 röda begonior, "mårbacka". Sen satte jag älsklingen på att förutom att laga middag, så fick han sätta upp de där fina orden som jag köpte från tradera för nåt tag sen. Det blev sååå sjukt fint! :D Efter det så pluggade jag ett tag och vi avslutade vår mysiga lördagskväll med några avsnitt av The big bang theory. 

Idag blir det inte lika hektiskt, på schemat står en fika hos fina familjen och sen hoppas jag att vi får skjuts till Jysk & Plantagen så jag kan handla balkongbordet, blommor och jord. Söndagsnöjet består även i tvätt, i sedvanlig ordning, och plugga förståss... ;)


Ska även ta och beställa en balkongmatta, har 40 % rabatt på Jotex kom jag på. Dax att surfa in dit... Tjilevipp och ha en fin söndag nu!


Ps håller tummarna för att lillkusinen Therese och hennes Micke ska få sin lillprins närmaste dagarna! :D





1 kommentar:

  1. Jaa du Sylvia, våran lilla gosse verkar inte vilja titta ut.. allt lugnade som ner sig nu och han verkar ha det alltför gott där inne i magen! :) Vädret är inte det bästa så han har väl valt att stanna till solen kommer fram igen ;) Att det hade varit idag på din födelsedag hade ju inte suttit fel;) Men vi får väl hoppas vi slipper bli igångsatta iaf!! kram på dig å grattis igen!!

    SvaraRadera