torsdag 19 april 2012

God damn it!!!

Fasen i helsike! Jag tänker då inte hjälpa till mer! Har hjälpt en person med att söka jobb i en annan kommun, jag höll på och tjorvade och bänglade i DAGAR med att skapa mailkonton som inte funkade och så vart det massa strul, sen la jag upp CV för personen på rätt ställe för ansökan osv. Personen i fråga ringde mig nu i morse för att jag ska hjälpa till med en pappersgrej för ytterligare en annan person, vilket tog sin tid- kollade igenom vägledande fall osv på området... Nu har personen nr 1 blivit uppringd av arbetsgivaren dit ansökan skickades, och som verkar seriöst intresserad- vad gör människan?! Jo, nu börjar man tveka- vederbörande vill inte riktigt ändå...! HOLY GOD DAMN! Det var då sista gången jag hjälpte till här... Här har man lagt ut DAGARS jobb med papper och gud vet allt. No more. Tack så mycket och good bye. Grrr... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar