torsdag 3 maj 2012

Rekord

Idag körde jag 50 min cykling på gymet. Längsta passet sen man bodde i Stockholm. Kändes lite tungt för jag är lite snorig så man snörvlade och hade sig. Sov fruktansvärt dåligt i natt också så det vägde in. Men det vart 20,5 km sammanlagt tror jag. Så jag får anse mig vara nöjd.

Pratade även med underbara Linda i förra veckan, och hon var lyrisk över lchf kosten som hon nu övergått till så jag tänkte att whattafuck, jag får väl testa joxet, trots min skeptiska inställning. Senaste nr av Hemmets journal hade även en lchf del och där stod att Socialstyrelsen rekommenderar detta för diabetes- och överviktiga patienter. Säger de så ja, då måste det finnas nån slags substans i det hela. Så igår började nertrappningen av kolisar, tänkte jag ska köra nån vecka, ifall det funkar för mig.

Har även vart på universitetet vid 8 och lånade en referensbok inför morgondagens salstenta, som jag ska glutta i och sen återlämna senare i afton.

Nu, ska jag iaf hoppa i plumset. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar