onsdag 2 maj 2012

Träning

Har idag vart och tränat, körde cykling i 45 minuter vilket vart 2 mil. Sammantaget 350-400 kalorier o en massa svett fattigare hihi Det var sköööööönt!! Mumsade en liten portion av älsklings kycklingwok som jag la till gurka, rå lök och tomater- lite som en minisallad vid sidan om. Nu ska jag strax hoppa i badet, hittade en påse med badsalt, sånt som man badade i som liten. Kan dock inte tvätta håret för älsklingen färgade mitt hår igår kväll o det måste gå några dagar innan man kan tvätta det... Testade ett nytt märke, får se hur det blir. :) Fotade bilderna med min nya mobiltelefon, fatta bra bilder- bättre än min digitalkamera!!!



Nu är det i alla fall hög tid att hoppa i skumbadet och så läsa klart i civilrättsboken, sen blir det föreläsning. Lovade älsklingen att laga korvstroganoff till middag. Så det blir att snickra ihop den sen.

Ett tips: se I N T E See no evil, den var fruktansvärt äcklig och dålig, klarade inte ens av att se klart den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar