onsdag 20 juni 2012

"Det är en SÅN dag..."

Dagen började inte på bästa sätt. Vi blev väckta 5 nånting av en felringning. Älsklingen sa "hallå" flera gånger innan kärringen *jaa, jag är arg på henne så jag kallar det okända fruntimret för kärring!* behagar klämma ur sig att hon ringt fel. Om man ska ringa nån innan ens tuppen hunnit släppa sin morronfis, borde man för faaaan ta och se till att man ringer rätt! MORR! För inte fan kunde nån av oss somna om. SUCK. Jag hade lätt behövt nån timme till av sömn.

Nåväl, sen visar det sig att batterierna är slut i musen. Och affären öppnar kl 7. I-landsproblem, ja visst men iaf.

Sååå jag tänkte att jag tar och glider över till vårdcentralen för lite blodprov. Väl där, ja då visar det sig att jag hade massa instruktioner, som jag inte fått reda på... Så nu är det bara att vänta på att tiden ska gå, och följa dessa instruktioner. Och sen cykla tillbaka. Man får tänka positivt att man får sin dagliga motion...

Sen så skulle vi ha fått reda på tentasvaren igår (10 dgr efter tentatillfället), iaf enligt http://sah.liu.se/tekniska_hogskolan/examination/Skriftlig+tentamen+-+salsskrivning?l=sv men se det fick vi inte... Nu i morse fick jag dock reda på av Bodil, en kurskamrat med koll på det mesta, att vi får resultaten i morron. Fine. Då vet vi det!

Nu ska jag avrunda jämmer, elände och allmän klagosång, med att säga, att det kunde ha vart värre och även passa på att tipsa om duschcremen "kakao" från barnängen. Den luktar såååå gott, men jag som har extremt torr hud hjälpte det inte iaf. Men man luktar som en sommardag, vilket det ju faktiskt är idag, strålande sol och begynnande värme!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar