fredag 6 juli 2012

Nagellack och festival

Var som sagt och köpte nytt nagellack igår innan träningen, har kommit in i en rosa period känner jag... Köpte isadoras nr 115, water rose, som är en blek rosa färg. Riktigt fint om jag får säga det själv. :) Bilden visar 3 lager med nagellacket, under detta har jag 1 lager med mavalas base coat. 

Rött och andra färger kan vara nog så snyggt men det känns lite... overkill liksom när man jobbar med gamlingarna att ha nåt sånt. Den här färgen är diskret och fin. Perfa!

Ikväll börjar en av Norrköpings flertalet årliga festivaler; Munken in the park. Då bjuder en av krogarna på gratisfestival i dagarna två där folk kan komma och lyssna på band som ex. Entombed, Bob Hund och The soundtrack of our lives. Det är fjärde året i rad som Saliga Munken anordnar det här. Det som kostar är ju alkohol och ev. mat som besökarna vill köpa. Vi bor ett stenkast från det hela så vi lär ju höra allt rätt så bra. :) I morgon spelar Entombed och då ska maken och makens polares fru gå dit och lyssna. Jag lär nog inte gå på det hela för jag slutar först kl 19 ikväll och börjar 6,45 i morgon bitti så jag lär nog inte orka det.

Mjaa, det var nog allt för nu... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar