fredag 3 augusti 2012

Sen sist...

Jag har som mest bara jobbat sen sist känns det som, kom upp i mjaa nära på heltid när jag räknade ihop antalet jobbtimmar. Medräknat idag så har jag bara 3 ynka pass kvar innan jag får liiiite ledighet innan skolan sätter igång igen. Har även hunnit vara ut några svängar till svärföräldrarna, bland annat så var vi på Skänninge marknad. Vi köpte strumpor och fillingar, svärföräldrarna köpte desto mer. Fanns väl inte såå mycket som var speciellt med just den här marknaden, den var som de allra flesta marknader, mycket av samma grejer; godis, plastpåsar, strumpor & kallingar, plastleksaker osv. Same old, same old. Men nu kan man iaf bocka av den marknaden. Snart kommer marknaden till Norrköping också, på augustifesten om ungefär 1,5 v. 



I övrigt har jag inte sååå mycket att förtälja, jag börjar känna mig sliten av jobb och skola som varat nu i några år. Man känner av att man inte haft alltför mycket ledighet, ledighet som är av den längre arten... Men det ska nog gå ändå. Stör mig lite just nu på de festande  ungdomarna som bor på gården som envisas med att spela hög musik och vråla som galningar bara för att skruva ner en liten stund senare. Sen är jag liiiiite störd på att vaktmästarn inte tar tag i och fixar vår ylande toalett. Ja, du läste rätt, vår toalett skriker och ylar när man spolar, det tjuter ashögt. Gamla rör antar jag, och ser för min inre syn hör rören exploderar inuti väggen... 

Men annars är det bra! ;D Måste passa på att gratulera gamla klasskompisen Maria och hennes Peter som fick sin andra bebbe häromdan; en liten tös vart det! JÄTTEGRATTIS!!!! Så det får bli de sista raderna i dagens blogg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar