onsdag 12 september 2012

Illusion is everything!


Dagarna med förkylningen börjar klumpas ihop till en fin samling... Maken är hemma från jobbet men i och med att jag bara går några timmar per dag på föreläsningar så pallrar jag mig iväg och kämpar med att hålla någorlunda fokus. Idag har jag t.o.m. sminkat mig. Bara för att man känner sig som en påse skit behöver man inte se ut som det. Ergo, på med smink och god daaamn, Im fine!! Iaf när man har små fuktigt hår som man inte ännu borstat ut, för då har man lite vågor och sånt. ;)) *flirteflirt*

Nu ska jag försöka ignorera bongotrumman i huvudet, snoret som vill rinna och packa mig till uni. Heippa hei!

Ps: GRATTIS till finaste faster Åsa & Leffe som gick och blev med hund i förra veckan! :D Åsa har ju längtat efter hund såå länge, såå länge! Säger som på julafton:

"When you wish upon a star

Makes no difference who you are
Anything your heart desires
Will come to you!"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar