fredag 21 september 2012

Fredagsmys och katter

Yes. Jag är fortfarande sjuk och nu har skräpet som jag trodde hade börjat släppa, krypit ner i luftvägarna. Kul. Eller inte. Nåväl, jag kämpar på med skolan, snorar och hostar. Så länge man inte har feber så går man dit... Hade planerat att sitta med kursaren Marlene och skriva på vårt juridik-PM men hon vart sjuk såå det blev det inget av. Fick finfrämmande igår av Erika, som jag jobbade med i somras på gruppboendet. Himla kul att se henne! :D

Har i morse kikat på "Hela Sverige bakar" som jag hade sett fram emot sen jag fick veta att den ska börja. Men gissa om man vart besviken. Tror jag blivit mätt på alla dessa matlagningstävlingar faktiskt...

Luna blev förresten lite störd igårkväll när hon duschade sig och jag toknös... Fotade hennes obetalbara min:



Ikväll ska här hyras film och fredagsmysas. Älskling har lovat laga sina goooooa hamburgare! *Slurp!* :D Jag ska kika på Hemmakväll och hyra Darkshadows med Johnny Depp. Kolla klippet nedanför!




Hittade den här bilden på facebook igår, såå bra hehehe



Nej, nu måste jag kila ut! Heippa hei!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar