fredag 17 maj 2013

Bilder från en promenad

Strax efter 11 idag styrde jag kosan mot Åbackarna som planerat. Nästan 2 timmar senare har jag gått runt där, vart in på bibblan på universitetet, sen snirklat mig längs med Norra promenaden, runt strömmen och uppför Drottninggatan. Guuuudinna vilket härligt väder. Tog och fotade lite längst med min promenad, vilket vacker stad vi bor i! :D Har säkert lyckats bränna mig, skulle inte förvåna mig för det är så lätt hänt med min vita hud. 

Fick även besked nu när jag kom hem att min komplettering var godkänd, kompletteringen som jag fick göra då jag missade ett moment pga London-resan. 

Här kommer i alla fall lite bilder från promenaden... Enjoy!









4 kommentarer:

  1. Du måste ju börja få in korten på instagram också! /Hanna

    SvaraRadera
  2. Mjaaa men jag har inte klurat ut hur man gör... :/

    SvaraRadera
  3. Fotar du med mobilen? Iså fall är det superlätt. Skicka ett mail om du vill lära dig då berättar jag allt!!!
    /Hanna

    SvaraRadera
  4. Jo, jag fotar med mobilen, den har bättre bild/kamera än min gamla digitalkamera! Jag mailar!

    SvaraRadera