fredag 17 maj 2013

Hallå tjockis!

Jippi! Idag är jag en glad tjockis för nu är jag under bmi 30! :D För alla som kämpar med vikten så vet ni att bmi över 30 är att kallas för fetma men nu ligger jag alltså under den gränsen och befinner mig i överviktszonen- vilket är helt underbart! Därav "tjockis"! ;D Har inte heller vart här på typ 4-5 år! Det ger resultat att ha koll på vad som åker ner i foderluckan, att i längsta möjliga mån skippa kolhydrater och framför allt, TRÄNA! Jag motionerar på olika sätt typ 4 dagar i veckan och efter att ha legat still på viktminskningen ett tag så har jag börjat med styrketräning igen vilket har chockat igång kroppen. Idag när friskis & svettis har stängt pga ommöblering så ska jag prommenixa åbackarna runt för det blev inte av igår, sen kanske jag rent av cyklar promenaderna runt... Får se hur det blir. :) Nu är det i alla fall TGIF!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar