lördag 31 augusti 2013

Hoppla!

Efter gårdagsmiddagen som bestod av pizza bolognese som jag gjorde häromkvällen, så kunde jag bara inte hålla ögonen öppna och 20:30 låg man och sov... Vaknade av mig själv 12 timmar senare... Guuuudinna vad välbehövlig sömn men nu är man lite seg idag ;D för jag tror jag sov liiite för mycket men men. Har i alla fall haft 3 styck helt spännande dagar på mina 2 praktikplatser, visserligen suger det med pendlingen som tar 2 timmar per dag plus 30 minuters prommis väl i Linköping. Men ojj, vilka spännande arbetsplatser! Efter ett möte igår förmiddag kilade jag över till den andra praktikplatsen som jag ska vara på varje onsdag och där kände jag mig jättevälkommen och det kändes så naturligt liksom! Jag kom mig inte tillbaka till min huvudpraktikplats mer den dagen trots jag trott att jag bara skulle vara där någon timme, utan jag stannade kvar där resten av dagen och på grund av ett avbokat besök för min handledare, så kunde vi sitta och prata och hon visade en presentation av deras verksamhet. 

Sedan är jag glad för jag har fått min kurslitteratur som jag får hämta ut typ idag eller i morgon. Jag köpte en bok som är obligatorisk litteratur och sen en bok som knyter an (!) till mina praktikplatser som heter "Vi är våra relationer" som handlar om anknytning, trauma och dissocialtion, av Tor Wennerberg som jag förhoppningsvis även, ska kunna få se och lyssna på på ett föredrag i slutet av oktober. 





Idag har vi Iron man- marathon här hemma. Egentligen hade vi tänkt gå på bio och se Kick ass 2 men den filmen gick alldeles på tok för sent för vår smak. 

Nu ska jag dock ta ett hopp i badet! Tjilevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar